2017年2月16日星期四

还我笑容


一个人太空闲 就是胡思乱想
一个人太寂寞 就是寻求快乐
有些想法 再空闲都不要去想
有些快乐 再寂寞也不要尝试


我的不顾一切 换来伤痕累累
承诺的话语 不断围绕
痛心的背影 不停唤起

我所看到的和你说都不一样
心里本来依然会坚持自己的信念
但是旁人的话语
总是狠狠地刺着我心

听到你的消息
寻找你的行踪
开始让自己变得卑微

很想认真问问你
是否知道 有人思念着
是否知道 有人痛心着

我当然明白
借来的都该还掉的道理
现在自己在那边煎熬什么
你自己不累,旁人看了都累
你这样到底是要给谁看
被折磨和折磨人 都是会被体验的
没关系 这些我都可以承受
没关系 虽然我知道你不在意

已经那么多 刺激画面让你接受事实
为何你还要让自己在旋涡里
走出来 还 自己一个笑容
好不好

你对我说的一句话
其实应该我和你说才对

Good Game,Well Played

真的,这场游戏你赢了。




Who can say where the road goes
Where the day flows, only time
And who can say if your love grows
As your heart chose, only time
 
Who can say why your heart sighs
As your love flies, only time
And who can say why your heart cries
When your love lies, only time
 
Who can say when the roads meet
 That love might be in your heart
And who can say when the day sleeps
If the night keeps all your heart
Night keeps all your heart
 
Who can say if your love grows
As your heart chose
Only time
And who can say where the road goes
Where the day flows, only time




没有评论:

发表评论